How To Make Successful Advertisement | Characteristics Of A Successful Advertisement

Characteristics Of A Successful Advertisement
Image Source-Google | Image by-

 

 بہت سی چھوٹی تنظیمیں بہت کم وسائل کی دستیابی کی وجہ سے اشتہارات سے مطلوبہ کامیابی حاصل نہیں کر پاتی ہیں۔ بہتری کے لیے مناسب خیالات کی کمی کی وجہ سے نتائج یقیناً فلیٹ ہیں۔ خواہ اشتہارات قریبی اخبار میں لگائے گئے ہوں یا مشہور میگزین میں شائع کیے گئے ہوں یا کسی ویب سائٹ پر شائع کیے گئے ہوں، سرمایہ کاری کی گئی رقم کو مطلوبہ نتیجہ حاصل کرنا چاہیے۔ کچھ عام غلطیاں ہیں جو چھوٹی کارپوریشنز اور ماہر فراہم کنندگان اشتہار کو ڈیزائن اور پوسٹ کرتے وقت کرتے ہیں، جو اشتہار کی ناکامی پر ختم ہوتی ہے۔




بڑا ہوتا ہے زیادہ کا خیال بہت سے کے ذریعے ہوتا ہے۔ یہ بالکل وہی ہے جو بہت سی چھوٹی کمپنیاں فرض کر لیتی ہیں جب وہ اپنی مصنوعات کی تشہیر کرنا چاہتی ہیں۔ وہ بڑا تصور کرتے ہیں اور ایک ایسا ذریعہ منتخب کرتے ہیں جہاں انہیں مختلف قسم کی نقد سرمایہ کاری کرنے کی ضرورت ہوتی ہے، تاہم اب وہ ہدف شدہ مارکیٹ حاصل نہیں کر پاتے ہیں۔ جیسے کہ اگر کوئی کمپنی کھانے پینے کے طریقہ کار کے منصوبوں کو ڈیزائن کرنے کی خصوصیت بناتی ہے اور اسے ان لوگوں کی مدد کرنے کی ضرورت ہوتی ہے جنہیں ان کے کریکٹر فوڈ پلان پلانز کے مایوس کن نتائج کا سامنا کرنا پڑتا ہے، اور بزنس انٹرپرائز کسی جاگنگ کمرشل کے بجائے قریبی پیپر میں ایک مکمل صفحہ کی تشہیر کرنے کا انتخاب کرتا ہے۔ فٹنس میگزین، ظاہر ہے کہ کچھ ڈائیٹرز کمرشل کا لفظ نہیں بولیں گے اور کمرشل کو پسندیدہ دلچسپی نہیں ملے گی۔



لہذا نقطہ یہ ہے کہ آپ کو اعلیٰ معیار کی مارکیٹنگ مہم فراہم کی جائے، جو آپ کو اشتھار پر غور کیے جانے اور صحیح کلائنٹس کے پروڈکٹ کے لیے خریداری کرنے یا فراہم کنندہ کے ساتھ شامل ہونے کے امکانات کو بڑھانے کی اجازت دیتا ہے۔ مطالعہ اور تحقیق مارکیٹ پر دستیاب ہو سکتی ہے اور ہدف شدہ ٹارگٹ مارکیٹ کو کم کیا جا سکتا ہے۔ اخبارات، رسائل، اور میگزین کی فہرست حاصل کرنے کے بعد جو کلائنٹس کے ذہن میں ہیں، معلوم کریں کہ ان کے کتنے قارئین ہیں اور وہ اشتہار شائع کرنے کے لیے کتنی قیمت مانگتے ہیں۔ وقتاً فوقتاً ان کی مدد کے ساتھ خصوصی پیشکشیں فراہم کی جاتی ہیں اور ہوشیار نظروں کا استعمال کرتے ہوئے آسانی سے تلاش کیا جا سکتا ہے۔




توقع ہے کہ روزانہ انسان تقریباً 3 ہزار اشتہارات کا نشانہ بنتے ہیں۔ یہ ایک بہت بڑی تعداد ہے اور اگر کوئی چاہتا ہے کہ اس پر توجہ دی جائے، تو اسے حقیقی طور پر خصوصی ہونا چاہیے۔ پیش کردہ پیشکشوں اور پروڈکٹس کو مارکیٹ کے اندر خاص نہیں ہونا چاہیے، اسی طرح تجارتی ہونا چاہیے۔ مثال کے طور پر، اگر گدوں کی تشہیر کرنے والا کوئی کاروبار کہتا ہے، "ہم گدے بیچتے ہیں"، تو یہ کوئی اعلان نہیں کرے گا اور ہر دوسرے گدے کے اشتہار کی طرح ہو سکتا ہے۔ لیکن اگر وہ کہہ رہے ہیں، "ہمارے گدے سب سے اچھے ہیں"، تو یہ اشتہار کو بھیڑ کے اندر نمایاں کر دے گا۔ دیگر ٹریپ اسٹرینز ہیں "کیا آپ کمر کے نچلے حصے میں درد سے پریشان ہیں؟ شاید آپ کو ہمارے گدوں کو آزمانے کی ضرورت ہے "، جو زیادہ درست ہیں اور ان لوگوں کے پھولوں کو پھنسائیں گے جو طویل مدتی حقیقت کی وجہ سے کمر کے نچلے حصے میں درد کے ساتھ نیچے پڑے ہیں۔ اشتہار کو پروڈکٹ کی انفرادیت اور حریفوں کی پروڈکٹ کے مقابلے میں یہ کس طرح زیادہ ہے اس پر بھی ادراک کرنا ہوتا ہے۔



مؤکلوں کی پریشانیوں پر توجہ مرکوز کرنا اور ان کے لئے جواب دینا ، وہی ہے جو کلائنٹ کا مطالبہ کرتا ہے۔ ایک کلائنٹ اب کوئی پروڈکٹ نہیں خریدتا ہے۔ وہ مصنوعات کی شکل میں فوائد خریدتا ہے۔ پروڈکٹ کی اصل قیمت معلوم کی جانی چاہیے اور اس کی واضح تصویر سرپرست کو فراہم کی جانی چاہیے تاکہ وہ پروڈکٹ کے ساتھ بیان کر سکے۔ اگر اشتہار اس جواب کی وضاحت نہیں کرتا ہے جو وہ پیش کر سکتا ہے، تو صارفین کو اس کا احساس نہیں ہوگا۔ لہذا صارفین کی پریشانی پر توجہ مرکوز کرنا وہی ہے جو کچھ اشتہارات سے گزر جاتا ہے۔




زیادہ سے زیادہ کمرشل میں بند ہونے والا مسئلہ کلائنٹس کے لیے حوصلہ افزائی ہے۔ اگر مشتہر نے کمرشل ڈیزائن کیا ہے اور سرپرست نے اشتہار پڑھ لیا ہے، اگر وہ اس کے بارے میں کچھ مثبت نہیں کرتا ہے تو تمام کوششیں اور سرمایہ کاری ضائع ہو جائے گی۔ یہ خیال نہیں کیا جانا چاہئے کہ سرپرست اس بات سے واقف ہے کہ کیا کرنا ہے۔ بلکہ تجارتی ضروریات کلائنٹ کے خیالات کو متاثر کرتی ہیں اور اسے بتانا چاہیے کہ کیا کرنا ہے۔ کال آف موشن اشتہار کا آخری عمل ہے۔ اسے حقائق کا نام دینا چاہیے، یا دکان کا سفر کرنا یا ویب پر سفر کرنا بھی ضروری ہے۔ پیغام کو یقینی اور واضح ہونا چاہیے۔

Post a Comment

0 Comments