How To Top Google Analytics Certification By Writing Articles | Google Analytics Login

google analytics certification
Image Source-Google | Image by-SMB EDITZ

 آپ کو جس چیز کا ذکر کرنا ہے اس میں ٹیڈ۔ درحقیقت، ایک بار جب چند پبلشرز آپ کو مواد کا ایک اچھا ذریعہ سمجھ لیتے ہیں، تو وہ زیادہ سے زیادہ کی تلاش میں واپس آتے رہتے ہیں (یا یہاں تک کہ ای میل آپ سے پوچھتے ہیں کہ کیا آپ انہیں بلا تاخیر بھیج سکتے ہیں)۔




سوال) جب میرا مضمون شائع ہو چکا ہے تو مجھے کیسے احساس ہوگا؟




A) گائیڈ کی شرائط میں سے ایک کے طور پر، آپ درخواست کر سکتے ہیں کہ پبلشر آپ کے مضمون کو استعمال کرنے کے بعد آپ کو مطلع کرے۔ راہ کے لحاظ سے، زیادہ سے زیادہ اس کو آزمانے میں دقت نہ کریں، اس لیے گوگل الرٹ (http://www.Google.Com/indicators) ترتیب دینا ایک بہترین تصور ہے جو آپ کو اس وقت مطلع کرتا ہے جب آپ کا URL کسی ویب ویب صفحہ پر شائع ہوتا ہے۔ . گوگل ان سب کو منتخب نہیں کرتا ہے، لیکن اس کے انتخاب بہت زیادہ ہیں۔ جب بھی آپ کو کوئی انتباہ موصول ہوتا ہے، آپ اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ آئٹم میں کوئی تبدیلی نہیں کی گئی ہے اور آپ کی سائٹ کا ہائپر لنک بیک کام کر رہا ہے۔



سوال) کیا مصنف میرے مضمون کی تجارت کرے گا؟




A) نہیں، عام طور پر اب نہیں۔ مضامین کو تبدیل کرنا صرف ایک بڑا کام ہے۔ درحقیقت، یہی وجہ ہے کہ پبلشرز سرفہرست مضامین اور مواد کے مستقل کیریئرز کو پسند کرتے ہیں – کیونکہ اس کا مطلب ہے کہ انہیں مزید پینٹنگز کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ میں نے بہت سے مضامین پوسٹ کیے ہیں، اور میری اجازت کے بغیر کسی مضمون میں ترمیم کی غیر شادی شدہ مثال یاد نہیں ہے۔ اگر آپ اس کے بارے میں فکر مند ہیں، تو آپ ابھی ایک ہدایت شامل کر سکتے ہیں کہ آپ اپنی کتاب کے حالات میں اعتراض کو تبدیل نہ کریں۔




س) کیا میں اپنے مضامین لکھنے اور پوسٹ کرنے کے لیے SEO کاپی رائٹر حاصل کر سکتا ہوں؟




A) ہاں۔ کسی بھی سرچ انجن کی مارکیٹنگ کاپی رائٹر کو مطلوبہ الفاظ سے بھرپور مضامین لکھنے کے قابل ہونا چاہیے اور انہیں کئی اعلیٰ زائرین آرٹیکل ویب سائٹس کو جمع کرانا چاہیے۔




سوال) اپنے مضمون کو لکھنے کے لیے مجھے سرچ انجن مارکیٹنگ کاپی رائٹر کو کس شکل کے اعداد و شمار فراہم کرنے کی ضرورت ہوگی؟




A) آپ کو اپنے SEO کاپی رائٹر کو کچھ ایسا بتانا ہوگا، "ہم ایک اداریہ لکھنا چاہتے ہیں جو انسانوں کو Teflon نلیاں لگانے میں مدد کرتا ہے۔ جو لوگ یہ کر رہے ہوں گے ان کے انداز یہ ہیں… وہ اس حقیقت کی وجہ سے کر رہے ہوں گے… ہمارے نلکے کے فوائد ہیں… انہیں جن مسائل کا سامنا کرنا پڑے گا وہ یہ ہیں… کامیابی کے ساتھ سیٹ اپ کرنے کے لیے اہم اقدامات یہ ہیں…” استعمال کرنا یہ ریکارڈز، آپ کے سرچ انجن کی مارکیٹنگ کاپی رائٹر کو ایک بہت پڑھنے کے قابل مضمون تیار کرنے کے قابل ہونا چاہیے جس کا شائع ہونا یقینی ہو۔



س) کیا میری مقبولیت ختم ہو جائے گی اگر میرا مضمون کسی ناقص ویب سائٹ پر لگتا ہے؟





A) ایسا نہیں ہونا چاہئے۔ زیادہ تر ڈوجی سائٹس غیر متعلقہ ہو سکتی ہیں یا بہت کم وزیٹر ہو سکتی ہیں۔ اگر سائٹ غیر متعلقہ ہے، تو مصنف آپ کے مضمون کو شائع کرنے کی کوشش پر نہیں جائے گا۔ اگر اس سے متعلق ہے تاہم اس کے بہت کم وزیٹر ہیں، تو صرف چند انسان ہی آپ کا مضمون وہاں دیکھیں گے۔ اور اس کے علاوہ، یہاں تک کہ اگر آپ کا مضمون ناقص ویب صفحہ پر ظاہر ہوتا ہے، تو شاید اس حقیقت کی وجہ سے اسے تبدیل نہیں کیا گیا ہے – dodgy یا مزید نہیں – پبلشرز اپنے لیے اضافی کام نہیں بناتے ہیں۔ لہذا آپ کی اصل پیشکش، مواد کا مواد، اور وجہ غیر متاثر ہو سکتی ہے۔ ایک بہترین مضمون لکھیں، اور یہ مسلسل آپ پر اچھی طرح ظاہر ہوتا ہے، قطع نظر اس کے کہ اسے کہاں پوسٹ کیا گیا ہے۔

Post a Comment

0 Comments