How Many Kinds Of Facebook Ads - Kinds Of Facebook Ads

kinds of facebook ads
image source google


How Many Kinds Of Facebook Ads?

Facebook offers numerous kinds of ads to cater to unique marketing objectives and creative possibilities. Here are some of the principal kinds of Facebook commercials:

Image Ads: These commercials consist of a single static photo with a caption or description. They are easy and powerful for showcasing products, services, or emblem visuals.

Video Ads: Video ads permit advertisers to display enticing videos to seize users' attention. They can be in-feed videos, testimonies, or in-stream motion pictures that play for the duration of or among other video content material.

Carousel Ads: Carousel ads permit advertisers to exhibit a couple of images or motion pictures inside a single ad unit. Users can swipe or scroll through the carousel to view unique content material, making them best for highlighting multiple products, features, or steps in a procedure.

Collection Ads: Collection advertisements integrate a cowl photograph or video with a couple of product photographs below. When customers click on a product picture, they are taken to a complete-display screen and immediately enjoy where they can explore greater information and make a buy.

Slideshow Ads: Slideshow ads are lightweight motion pictures made from a chain of photographs. They provide a video-like revel without the need for enormous video production and are appropriate for users with constrained bandwidth.

Lead Generation Ads: These ads are specially designed to gather lead records from fascinated users. When customers click on the ad, a lead form opens inside Facebook, pre-populated with their data, making it easy for them to offer their details.

Messenger Ads: Messenger advertisements appear inside the Facebook Messenger app and permit advertisers to reach customers directly through their personal conversations. They may be in the shape of photograph commercials, video commercials, or carousel advertisements.

Instant Experience Ads (previously Canvas Ads): Instant Experience advertisements offer an immersive, complete-display enjoyment when customers interact with the advert. Advertisers can integrate pics, videos, carousels, and different factors to create an interactive advert experience.

Dynamic Ads: Dynamic advertisements are personalized advertisements that display relevant merchandise or content to customers based on their surfing conduct or interactions with an internet site or app. They are fairly powerful for remarketing and using conversions.

Augmented Reality (AR) Ads: AR advertisements permit users to interact with digital products or reports through their cameras. Users can attempt virtual make-up, visualize furniture in their space, or test virtual products before making a buy.

These are just a few examples of the types of Facebook ads to be had. Facebook maintains to introduce new ad codecs and functions to offer advertisers with extra alternatives for creative and powerful advertising campaigns.


kinds of facebook ads
image source google

فیس بک اشتہارات کی کتنی اقسام ہیں؟

فیس بک مارکیٹنگ کے منفرد مقاصد اور تخلیقی امکانات کو پورا کرنے کے لیے متعدد قسم کے اشتہارات پیش کرتا ہے۔ یہاں فیس بک کے اشتہارات کی کچھ بنیادی اقسام ہیں:

تصویری اشتہارات: یہ اشتہارات کیپشن یا تفصیل کے ساتھ ایک ہی جامد تصویر پر مشتمل ہوتے ہیں۔ وہ مصنوعات، خدمات، یا علامتی بصری نمائش کے لیے آسان اور طاقتور ہیں۔

ویڈیو اشتہارات: ویڈیو اشتہارات مشتہرین کو صارفین کی توجہ حاصل کرنے کے لیے دلکش ویڈیوز دکھانے کی اجازت دیتے ہیں۔ وہ ان فیڈ ویڈیوز، شہادتیں، یا ان اسٹریم موشن پکچرز ہو سکتے ہیں جو ویڈیو مواد کے دوسرے مواد کی مدت کے لیے چلتی ہیں۔

Carousel اشتہارات: Carousel اشتہارات مشتہرین کو ایک اشتہار یونٹ کے اندر دو تصاویر یا حرکت کی تصویریں دکھانے کی اجازت دیتے ہیں۔ صارفین منفرد مواد کے مواد کو دیکھنے کے لیے کیروسل کے ذریعے سوائپ یا اسکرول کر سکتے ہیں، جس سے وہ ایک سے زیادہ پروڈکٹس، خصوصیات، یا طریقہ کار کے مراحل کو نمایاں کرنے کے لیے بہترین بنا سکتے ہیں۔

مجموعہ اشتہارات: مجموعہ اشتہارات ذیل میں پروڈکٹ کی تصاویر کے ایک جوڑے کے ساتھ کاؤل فوٹو یا ویڈیو کو مربوط کرتے ہیں۔ جب گاہک کسی پروڈکٹ کی تصویر پر کلک کرتے ہیں، تو انہیں ایک مکمل ڈسپلے اسکرین پر لے جایا جاتا ہے اور فوری طور پر اس سے لطف اندوز ہوتے ہیں جہاں وہ زیادہ سے زیادہ معلومات تلاش کر سکتے ہیں اور خرید سکتے ہیں۔

سلائیڈ شو اشتہارات: سلائیڈ شو اشتھارات ہلکے وزن کی موشن پکچرز ہیں جو تصویروں کی زنجیر سے بنی ہیں۔ وہ بہت زیادہ ویڈیو پروڈکشن کی ضرورت کے بغیر ویڈیو کی طرح کا لطف فراہم کرتے ہیں اور محدود بینڈوتھ والے صارفین کے لیے موزوں ہیں۔

لیڈ جنریشن اشتہارات: یہ اشتہارات خاص طور پر متوجہ صارفین سے لیڈ ریکارڈز جمع کرنے کے لیے بنائے گئے ہیں۔ جب صارفین اشتہار پر کلک کرتے ہیں، تو فیس بک کے اندر ایک لیڈ فارم کھل جاتا ہے، جو ان کے ڈیٹا سے پہلے سے موجود ہوتا ہے، جس سے ان کے لیے اپنی تفصیلات پیش کرنا آسان ہو جاتا ہے۔

میسنجر اشتہارات: میسنجر کے اشتہارات فیس بک میسنجر ایپ کے اندر ظاہر ہوتے ہیں اور مشتہرین کو ان کی ذاتی گفتگو کے ذریعے براہ راست صارفین تک پہنچنے کی اجازت دیتے ہیں۔ وہ تصویری اشتہارات، ویڈیو اشتہارات، یا carousel اشتہارات کی شکل میں ہو سکتے ہیں۔

فوری تجربے کے اشتہارات (پہلے کینوس اشتہارات): فوری تجربے کے اشتہارات جب گاہک اشتہار کے ساتھ تعامل کرتے ہیں تو ایک عمیق، مکمل ڈسپلے سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ مشتہرین ایک متعامل اشتہاری تجربہ تخلیق کرنے کے لیے تصویروں، ویڈیوز، carousels اور مختلف عوامل کو یکجا کر سکتے ہیں۔

متحرک اشتہارات: متحرک اشتہارات ذاتی نوعیت کے اشتہارات ہیں جو صارفین کو ان کے سرفنگ طرز عمل یا کسی انٹرنیٹ سائٹ یا ایپ کے ساتھ تعامل کی بنیاد پر متعلقہ سامان یا مواد دکھاتے ہیں۔ وہ دوبارہ مارکیٹنگ اور تبادلوں کو استعمال کرنے کے لیے کافی طاقتور ہیں۔

Augmented Reality (AR) اشتہارات: AR اشتہارات صارفین کو اپنے کیمروں کے ذریعے ڈیجیٹل مصنوعات یا رپورٹس کے ساتھ تعامل کی اجازت دیتے ہیں۔ صارفین ورچوئل میک اپ کی کوشش کر سکتے ہیں، اپنی جگہ میں فرنیچر کا تصور کر سکتے ہیں، یا خریداری کرنے سے پہلے ورچوئل مصنوعات کی جانچ کر سکتے ہیں۔

یہ فیس بک اشتہارات کی اقسام کی صرف چند مثالیں ہیں۔ Facebook تخلیقی اور طاقتور اشتہاری مہمات کے لیے اضافی متبادل کے ساتھ مشتہرین کو پیشکش کرنے کے لیے نئے اشتہاری کوڈیکس اور فنکشنز متعارف کروانا برقرار رکھے ہوئے ہے۔

Post a Comment

0 Comments